loading...
4Downloads
IMAN بازدید : 37 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)
آنگاه که “تنهایی” تو را می آزارد ، به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده
.

.

عشق زاییده ی “تنهایی” است و “تنهایی” نیز زاییده ی عشق
.

.

بیا مثل مرغان آشفته هجرت کنیم / افق را به مهمانی پونه دعوت کنیم / بیا مثل پروانه های غریب نیاز / به مهتاب شب های “تنهایی” عادت کنیم
.

.

بهم نگى «ندیدبدید» / نگى منو«دیدوپرید» / بمونه بین خودمون / دیوونتم خیلى شدید

.

.
اى که مدتهاست بامن نیستى، من همانم که بامن زیستى، رنجهایم را شنیدى بازهم عاقبت گفتى غریبه کیستى؟

.

.

من از بادم،تو از باران
من از موجم،تو از ساحل
من از امروز،تو از فردا
اگر بادم،اگر باران
به جان جمله یاران
بیادت هستم بى پایان…

.

.

افسار دلم دست خدا بود چنین شد/ای وای اگر دست خودم بود چه میشد؟
مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت/ گرقصددلم جور و جفا بود چه میشد…؟

.

.

جا برای من گنجشک زیاد است ولی…
به درختان خیابان تو عادت کردم !!!

.

.

بازشب شد و من ناله سرایم،از عشق تو دلبر دگر ناندارم. کی میشود آیی به سویم نازنینم ، تاشب رود و من به سویت آیم

.

.

باز باران باریدخیس شد خاطره ها.مرحبا بر دل ابری هوا .
هرکجا هستی باش آسمانت آبی وتمام دلت از غصه دنیاخالی.

.

.

دوری پایان محبت نیست انگارلطیفترین غم دنیاست ازت دورم ولی همیشه بیادتم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 94
  • بازدید کلی : 2,933